Kvalitní marketing je v těchto dnech mimořádně důležitý pro zisky vaší firmy, proto je nutné dát si na něm opravdu záležet. Špatná propagace může vaše podnikání naprosto zruinovat. Na Facebooku či Instagramu můžeme vidět spoustu firem, jež nabízejí opravdu kvalitní výrobky či služby, ale jejich reprezentace na těchto platformách není natolik dobrá, takže spoustu potencionálních zákazníků či klientů od jejich koupě odradí.
Sociální sítě samozřejmě nejsou jediným prostředím, kde můžete prezentovat svou značku. Stejně důležité jsou rovněž webové stránky. V této spojitosti je dobré provést optimalizaci stránek, tak aby se zobrazovali v internetovém vyhledávání na předních příčkách. Tím se totiž zvyšuje pravděpodobnost, že zákazník navštíví právě váš web a ne konkurenční stránky.
Účinnější než klasická reklama?
V posledních letech se propagace přes sociální platformy ukazuje jako daleko účinnější a efektivnější než klasické televizní spoty. Reklama přes Facebook nebo Instagram je daleko méně finančně nákladná.
K vytvoření klasické reklamy je zapotřebí spoustu lidí od filmového štábu až po herce.
K reklamě na sociálních sítí oslovte lidi, kteří se na svých profilech zabývají tématy, jež souvisí s předmětem vašeho podnikání. Tato forma spolupráce nejčastěji funguje formou barteru, což znamená, že vy konkrétní osobě poskytnete zdarma svůj produkt a ona na jej na oplátku bude propagovat. Jinou formou je klasická placená spolupráce, kdy za propagaci budete platit určitou částku.
Buďte aktivní a komunikujte se zákazníky
K vytvoření určité základny sledujících je zapotřebí být především trpělivý, nic nejde hned. Příspěvky přidávejte pravidelně, ideálně pětkrát do týdne. Pomocí funkce sledování aktivity vašeho publika se zaměřte na dny a čas, kdy jsou vaší sledující nejaktivnější. Právě v tuto dobu je nejvýhodnější příspěvky přidávat. Nezapomínejte vybízet ke komentování a rovněž aktivně na komentáře odpovídejte.